اخبار داعش

آخرین اخبار داعش | فیلم و تصاویر جنایات داعش

جشن داعشی‌ها با سر بریده دو نظامی شیعه

جدیدترین جنایات داعش

دو نظامی ارتش عراق که داعش آنان را شیعه مذهب معرفی کرده روز گذشته به دست جلادان این گروه تروریستی سر بریده شدند.

عناصر گروه تروریستی داعش روز 12 بهمن دو تن از نظامیان ارتش عراق را که در منطقه زوبع در حدفاصل عامریه فلوجه به اسارت گرفته بودند اعدام کردند.

 جدیدترین جنایات داعش

تکفیری‌های داعش که از شیوه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی برای نشان دادن قدرت خود استفاده می‌کنند دو نظامی عراقی را سوار بر یک خودروی تویوتا کرده و پس از گرداندن در مناطق ولایت جنوب در ملأعام سربریدند.

 جدیدترین جنایات داعش

داعشی‌ها پس از جدا کردن سر آنها، با سرهای بریده به میان مردم آمده و به جشن و شادمانی پرداختند.

راهبرد این گروه تروریستی که عوامل تبلیغاتی و روانی نقش اصلی را در آن بازی می‌کنند، از طریق ایجاد رعب و وحشت در میان مردم مناطق تحت سیطره اجرا می‌شود تا  از طریق آن بتواند سلطه و سیطره خود را با کمترین میزان خسارات بگستراند.

 جدیدترین جنایات داعش

این گروه که در برابر درگیری‌ها و جنگ‌های واقعی به هیچ وجه قادر به مقاومت نیست با به کارگیری ابزار تروریستی اعم از پخش فیلم و تصویر در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی سعی بر قدرتمند نشان دادن خود دارد.

 جدیدترین جنایات داعش

داعش بسیاری از مناطق را از دست داده و بسیاری از مناطق تحت سیطره این گروه نیز در آستانه سقوط قرار دارد و این نشان می‌دهد قدرت داعش به آن شکلی که برای آن تبلیغ می‌کند، نیست.

جدیدترین جنایات داعش 

داعش یک پیرمرد را از بالای ساختمان چند طبقه به پایین انداخت

عناصر داعش که فتوای لواط را در دستور کار خود دارند یک پیرمرد رقه‌ای را به همین اتهام به قتل رساندند.

جدیدترین جنایات داعش

دهها نفر از مردم رقه در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.

تروریست‌های داعش که به این پیرمرد تهمت لواط را زده‌اند وی را به بالای یک ساختمان نیمه کاره در رقه برده و پس از قرائت حکم او را از بالا به پایین انداختند.

مزدوران داعش که قوانین سختگیرانه‌ای را برای مردم رقه وضع کرده‌اند عملکردی مصداق نعل وارونه دارند چراکه فتاوی چندش آور و مضحک جهاد نکاح و جهاد لواط، را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما مردم بی‌دفاع رقه را به همین بهانه‌ها به بدترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.

جدیدترین جنایات داعش

عناصر داعش در حین اعدام پیرمرد رقه‌ای از لحظه بالا بردن تا پایین انداختن وی تصویربرداری کرده و پس از افتادن وی به پایین با سنگ به بدن نیمه جان وی افتاده و وی را کشتند.

 جدیدترین جنایات داعش

عملکرد گروه خونخوار داعش که با دغدغه‌ و نگرانی نسبت به شریعت، جوی خون در سوریه و عراق به راه انداخته‌اند هیچ ربطی به اسلام ناب محمدی ندارد. بلکه عمده‌ترین دغدغه آن دستیابی به منابع غنی هر شهر و منطقه و سودای حکومت است.

جدیدترین جنایات داعش 

عدم توجهات نهادهای بین المللی موجب شد که داعش با انتشار فیلم و تصاویر بسیار خشن، سعی در استفاده از استراتژی ایجاد وحشت کند تا شاید بدین وسیله به نتیجه برسد.

 جدیدترین جنایات داعش

داعش گروگان ژاپنی را سر برید

گروه تروریستی داعش در کمتر از یک هفته دومین گروگان ژاپنی را که سه ماه پیش به اسارت گرفته بود سر برید.

 جدیدترین جنایات داعش

گروه تروریستی داعش روز شنبه با قرار دادن ویدیویی در شبکه توئیتر اعلام کرد «کنجی گوتو» گروگان ژاپنی را اعدام کرده است.

ارگان رسانه‌ای داعش موسوم به الفرقان، ویدیویی در توئیتر قرار داده است که هنوز صحت آن تایید نشده است. این ویدیو گروگان ژاپنی را در حالی که زانو زده و مردی با نقاب و چاقو در دست کنار وی ایستاده است، نشان می‌دهد. ویدیو با تصویر جسدی تمام می‌شود که سری بر پشت آن قرار داده شده است.

 جدیدترین جنایات داعش

براساس این گزارش، جلاد داعش که سر کنجی را می‌بُرد لهجه‌ای انگلیسی دارد و‌‌ همان شخصی است که در سایر ویدئوهای گردن زدن گروگان‌های غربی توسط داعش به چشم می‌خورد.

 تصویر مادر گروگان ژاپنی:

جدیدترین جنایات داعش

 

جلاد تایید می‌کند که اعدام این گروگان ژاپنی به تلافی مشارکت ژاپن در مبارزه علیه داعش انجام شده است.

گوتو، ۴۷ ساله، خبرنگار آزاد و مستندسازی شناخته شده بود که بنا به گزارش‌ها در ماه اکتبر (سه ماه پیش) به سوریه رفت تا در روند آزادی یوکاوا مشارکت کند. داعش«هارونا یوکاوا» دیگر گروگان ژاپنی را نیز اعدام کرده است که ویدئو آن ۲۴ ژانویه توسط داعش در توئیتر قرار داده شد. این گروگان ژاپنی نیز پیش از آنکه کنجی گوتو به جستجوی او برود، در ماه اوت در سوریه ربوده شده بود.

«شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، در پی اعلام خبر کشته شدن خبرنگار کشورش گفت: ژاپن با قاطعیت با گروه تروریستی داعش مبارزه خواهد کرد.

شینزو آبه بعد از اعلام خبر گردن زده شدن خبرنگار ژاپنی کنفرانسی خبری برگزار و انزجار خود را از این اقدام گروه داعش ابراز کرد.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نیز «مرگ هولناک» گروگان ژاپنی را که گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی از آن خبر داد به شدت محکوم کرد.

مقام‌های ژاپن و اردن از چند روز قبل در حال همکاری با یکدیگر بودند تا امکان آزادی گوتو و یک خلبان اردنی اسیر در دست داعش فراهم شود.

خلبان اردنی «معاذ الکساسبه» نام دارد که هواپیمایش در ماه دسامبر در خاک سوریه و در اراضی تحت تصرف داعش سقوط کرد.

ذبح هولناک دو نظامی پیشمرگه به دست داعش

جدیدترین جنایات داعش 

 

عناصر داعش برای جبران شکست‌های پیاپی از نیروهای پیشمرگه کردستان عراق دست به جنایت‌های هولناکی می‌زنند.

گروه تروریستی‌ داعش پس از شکست و عقب نشینی از کوبانی و سنجار در پی تصرف کرکوک است اما در حملاتی که از دو شب پیش به صورت ناگهانی به تحت کنترل نیروهای پیشمرگه در ۱۲ کیلومتری کرکوک آغاز کردند پس از درگیری شدید با شکست مواجه شدند.

 

جدیدترین جنایات داعش 

 

این گروه تکفیری که برای جبران شکست‌های پیاپی‌ در جبهه‌های جنگ دست به اقدامات وحشیانه می‌زند در تازه‌ترین جنایت خود دو تن از نظامیان کُرد پیشمرگه را ذبح کرد.

 

 جدیدترین جنایات داعش

 

داعش اعلام کرده دو نفر از نیروهای پیشمرگه را که از آنها با عنوان «مرتد» نام برده است در شمال ولایت دیالی اعدام کرده است.

در تصاویر منتشر شده از سوی این گروه خونخوار، دو نظامی پیشمرگه که یکی از آنها درجه‌دار نیز هست به دست دو جلاد داعش سر بریده شدند.

 

جدیدترین جنایات داعش 

 

صفحات منتشر کننده تصاویر ذبح این نظامیان با ابراز خوشحالی از این اقدام داعش؛ از آن به عنوان التیام شکست‌های داعش در جنگ با کُردها نام برده‌اند.

درگیری‌ها میان نیروهای پلیس کرکوک و پیشمرگه‌ها با عناصر داعش در این منطقه همچنان ادامه دارد.

عناصر مسلح داعش صبح امروز تلاش کردند مجدداً شهر گویر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی استان کرکوک را از کنترل نیروهای پیشمرگه خارج کنند.

یکی از فرماندهان پیشمرگه اعلام کرد که این نیرو، واکنش سریع و تندی به حمله صبح امروز داعش نشان داده و ضربه سنگینی به آن‌ها وارد کرده و این عملیات داعش با شکست مواجه شده است.

ذبح یک نیروی پیشمرگه به دست سه‌ برادر کُرد داعشی

هویت سه جلاد گروه تروریستی داعش که سر یک نیروی پیشمرگه را در یکی از خیابان‌های موصل از بدن جدا کردند فاش شد.

سر یک پیشمرگه اقلیم کردستان عراق توسط سه برادر کُرد داعشی در خیابان‌های موصل از بدن جدا شد.

 

 جدیدترین جنایات داعش

 

طی چند روز گذشته داعش ویدئویی را منتشر کرد که در آن سر یک نیروی پیشمرگه توسط سه عضو داعش در یکی از خیابان‌های موصل از تن جدا شد.

براساس منابع خبری کُردی، سه‌ عضو داعش که در بریدن سر «هوجام سورچی» نیروی پیشمرگه، مشارکت دارند خودشان کُرد بوده و برادر می‌باشند.

 

 جدیدترین جنایات داعش

شخصی که سر این پیشمرگه را از تن جدا می‌کند با نام «موفق یونس» وابسته به عشیره «زیباری» از اهالی منطقه برده رَش در استان دهوک اقلیم کردستان می‌باشد.

وی قبل از ملحق شدن به داعش در برده رش به نانوایی اشتغال داشته و به همراه دو برادر خود به موصل رفته و به عضویت این گروه‌ درآمده است.

داعش ۱۰ نیروی داوطلب مردمی را اعدام کرد

تروریستی تکفیری داعش از اعدام ۱۰ تن از نیروهای داوطلب مردمی در شهر بیجی در استان صلاح الدین واقع در شمال بغداد خبر داد.

 جدیدترین جنایات داعش

این گروه تروریستی در جدیدترین جنایت خود ۱۰ نفر از نیروهای داوطلب (موسوم به «حشد الشعبی») را که مدتی پیش به اسارت گرفته به ضرب گلوله به شهادت رسید.

 جدیدترین جنایات داعش

نیروهای عراقی و کردی با حمایت گروه‌های مسلح شیعی و برخی عشایر سنی توانستند در هفته‌های گذشته مناطق گسترده‌ای را بازپس بگیرند.

 جدیدترین جنایات داعش

اعدام وحشیانه سه نیروی پیشمرگه به دست داعش

داعش سه نفر از نیروهای پیشمرگه را به تلافی حملات نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا اعدام کرد.

جدیدترین جنایات داعش

در تصویر منتشر شده از سوی این گروه تکفیری، سه نیروی پیشمرگه که لباس پرتقالی رنگ مشابه اسیران داعش را بر تن دارند پس از اعدام شدن با دست‌ها و چشمانی بسته از روی یکی از پل‌های ولایت نینوا از پا آویزان شده‌اند.

قرار است اجساد پیشمرگه‌های اعدام شده تا چند روز از این پل آویزان مانده تا این اقدام تلافی‌جویانه داعش را همگان نظاره کنند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای اعلام کرد ۱۳ حمله هوایی علیه مواضع داعش نزدیک شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه انجام شد. همچنین شش حمله هوایی نزدیک الاسد، کرکوک، موصل، سنجار و تلعفر در عراق انجام دادند.

استرالیا، بلژیک، کانادا، دانمارک، هلند، و انگلیس از کشورهای متحد آمریکا در جنگ علیه داعش در عراق هستند. بحرین، اردن، عربستان سعودی و امارات عربی متحده نیز از متحدان آمریکا در جنگ علیه داعش در سوریه به شمار می‌روند.